Тарифи при авіаперевезеннях

Що впливає на ціну авіаквитка?

Перевезення пасажира із точки А в точку Б – це свого роду товар. Як і у випадку з будь-яким іншим товаром, на ціну перевезення впливають попит, пропозиція та витрати.

Попит на авіаквитки залежить від:

– сезонності – є сезон високий, коли багато охочих літати: Новий рік, травневі свята, літні канікули, а є низький, коли люди літають менше. Взимку на багато напрямків ціни нижчі;
– днів тижня: зазвичай у будні попит нижчий, ніж під час вікенда – і ціна квитка може бути нижчою;
– часу доби: є більш і менш популярні рейси;
– дати бронювання: авіакомпанії прагнуть розпродати квитки на рейси якомога раніше, тому заохочують пасажирів купувати їх завчасно.

Авіакомпанії планують, скільки місць і за якою ціною продати. Наприклад, для продажу за мінімальну вартість виділяється 20 місць. Щойно вони будуть заброньовані, вам запропонують більшу ціну тощо.

Глибина продажу авіаперевезень на регулярні рейси – 365 днів. Тому, що раніше ви бронюєте й купуєте, то дешевший авіаквиток. Якщо ви плануєте поїздку в періоди високого сезону – Новий рік, Різдво, травневі свята, літні канікули, наша порада – купуйте авіаквиток за 3-4 місяця до вильоту й хороша ціна вам буде забезпечена.
Олена Корчинська, заступник гендиректора з продажу авіаперевезень компанії “Пілот”

Пропозиція на авіаквитки залежить від:

  • кількості та якості конкурентних пропозицій від авіакомпаній за конкретним напрямком: що більше перевізників працює від точки А до точки Б, то вища конкуренція – і наразі більше дешевих пропозицій – спеціальних тарифів, розпродажів, промоакцій;
  • наявності чи відсутності сполучення альтернативними видами транспорту, наприклад, залізничним.

Авіакомпанії по суті – виробники складної та комплексної послуги “авіаперевезення”, і в цьому випадку до «виробничих витрат» можна зарахувати:

  • тип літака, кількість крісел, передбачуване завантаження пасажирами, витрата пального на кілометр;
  • вартість послуг аеронавігації; 
  • вартість послуг аеропортів;
  • дальність польоту, витрати на пальне;
  • витрати на персонал, професійну підготовку екіпажа, розміщення персоналу у країні перебування;
  • інші витрати.

Крім того, на вартість квитка може впливати маркетингова стратегія компанії. Наприклад, промоакція компанії Wizzair на початку 2009 року з авіаквитками за ціною від 9 гривень навряд чи покрила мінімальні витрати компанії на перевезення пасажирів, але суттєво підвищила її популярність в Україні.

Авіатарифи та їх види

Якщо з порядком цін на певний рейс усе більш-менш зрозуміло, то названі причини ніяк не пояснюють, чому в сусідніх кріслах літака можуть летіти люди із квитком за 1 тис. гривень і за 2 тис. гривень, отримуючи при цьому однаковий сервіс.

Така різниця для гаманця пояснюється різницею в авіатарифах.

Авіатариф – це ціна, за якою авіакомпанія перевозить пасажирів з аеропорту А в аеропорт Б на певних умовах.
Крім очевидного розподілу тарифів по класах на економічний, бізнес і перший (у яких з А до Б вас доставлять із різним рівнем комфорту), існує ще кілька класифікацій тарифів пасажирських авіаперевезень, про які знають перевізники.

Є тарифи опубліковані й конфіденційні.

Опубліковані тарифи авіакомпаній контролюються Міжнародною асоціацією повітряних авіаперевезень. Їх використовують переважно для прорахунку складних маршрутів із залученням кількох перевізників. Квитки за опублікованими тарифами можна купити у будь-якій точці світу, але ціна на них зазвичай кусається.

Конфіденційні тарифи формуються авіакомпаніями самостійно з урахуванням попиту, конкуренції та стратегії компанії на окремо взятому напрямку. Такі тарифи є комерційною таємницею для конкурентів, ними оперує сама авіакомпанія і її агенти. Конфіденційні тарифи діють, наприклад, якщо людина купує переліт в обидва кінці в однієї авіакомпанії.

ДАВАЙ ДРУЖИТИ!

 

Підписуйтесь на наші сторінки – буде весело і цікаво!
У нас не сама звичайна тревел-спільнота, але ми впевнені вона вам сподобається!

НАША АДРЕСА

м. Тернопіль
офіс №1 – вул. Брюкнера 3/2
офіс №2 – вул. Медова 12, оф.34

тел.:+38(067)2727662
+38(095)2727662
факс: (0352) 220055

email: contact@www.edemtour.com.ua


Пн.-Пт.:  09:00 – 19:00   Сб.:  11.00-17:00   Нд.: Вихідний

Зворотній дзвінок
Заповніть форму нижче і наш менеджер зателефонує вам незабаром!

Даю згоду на обробку моїх персональних даних згідно Закону України "Про захист персональних даних"

 

×
Заявка на підбір туру

Ви можете заповнити форму або зателефонувати
на телефон гарячої лінії (067) 27 27 662 та залишити заявку



Харчування:
Без харчуванняСніданки та обідиПовний пансіонВсе включено

Готель:
від 1* зіркивід 2* зіроквід 3* зіроквід 4* зіроквід 5* зірокРай =)


Даю згоду на обробку моїх персональних даних згідно Закону України "Про захист персональних даних"

×
Народний Бренд 2016

×
Безкоштовна консультація



Даю згоду на обробку моїх персональних даних згідно Закону України "Про захист персональних даних"

 

 
×